Wait whaaaaaaat...?!?!?!?!?

Vänta lite nu...

Det är inte första April. Och jag är inte fullare än vanligt. Så vitt jag vet har jag inte tagit några droger så frågan är.... Wait whaaaaaaat?!?!?!?!?

Är det bara jag som tycker:

1. Bilder ser photoshoppad ut? HUr kan ett så perfekt runt hål bara "finnas" under ett hus????
2. Seriöst? Hade man inte skrivit liiiite mer än att huset försvan och en dog? Kom igen? Det här är ju frikkin' galet...!!!!
3. Det är ju inte så att huset sjönk en meter eler två, HÅLET HAR JU FÖR BÖVELEN INGET SLUT!!!!!



(Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7225688.ab)


Kommentarer
Postat av: TheLuu

Håller med. Hur djupt är hålet? Varför är det runt? Varför dog bara en när det hände under natten?Kanske är det 1 april i Guatemala??!

Luktar skumt gör det..

2010-06-01 @ 19:09:33
Postat av: MFC

BP borrade för att lätta på trycket till oljekällan i mexikanska golfen ju

2010-06-01 @ 21:30:59
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0