30 dagar - Vegetarian - Dag 9

Denna helgen är första helgen jag har dottern sedan nyåret och hon har lovat att haka på vegotrenden så till lunch idag blev det pizza.

Har aldrig haft sådan ångest över att beställa en pizza som jag hade idag...

"Hej. En ost pizza med tomat och vitlök tack. Och så ski... nej jag menar räk... nej alltså fläs.... nej jag menar... kra... ÄH VA FAN!!!!"



Däremot måste jag ändå tillägga att trots att det tog emot att inte kunna ha något köttigt på så var mättnadskänslan helt annorlunda efteråt. Den var behaglig, inte tung....


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vegmat är jävla bra hörredu! Hade dock helt boomat att du har en dotter! Vilken ålder? :)

2010-01-11 @ 23:24:10
URL: http://kiralou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0