30 dagar - Vegetarian - Dag 19

Gjorde ett försök att äta uta idag igen då vi hade kundbesök på jobbet. Kollade menyn innan vi gick dit och såg inget ovo-laktos-vegeterian alternativ så jag ver inställd på att nom nom:a p deras, oftast, väl tilltagna sallads buffé. När vi väl kom dit så tänkte jag ändå att jag skulle fråga om det fanns något alternativ och fick då till svar: "Absolut. Vi fixar något. Vad vill du ha?"

Damn!

"Ehhhhh nått med pasta låter bra"

Fick en väldigt god pasta-pesto-grönsaks-mozzarella tallrik. Lite mycket ost dock och den blev väldigt mäktigt men det var otroligt gott och framför allt blev jag imponerad över viljan att lösa mitt "problem"

Kök11 rekommenderas med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0