Gooooodmorgon godmorgon

Då var det morgon igen och jag är inte bättre nu än innan. Tråkigt. Speciellt med tanke på att det verkar som att 30% av avdelningen är sjuka vilket inte alls är bra. Men men, är man sjuk så är man.

Då tar vi en genomgång av gårdagens kommenterare.

Mina trogna läsare (som har bloggar) annelie och MFC är tillbaka vilket glädjer mig väldigt mycket. Något som också är väldigt kul är att vi hittar ett par nykomlingar.

Carro har en, som jag kallar det, dagboksblogg som berättar om vad som händer i hennes vardag. Skönt med en dagboksblogg som inte uteslutande fokuserar på kläder och smink. :)

chipsmongo är ett gäng på 4 som skriver om allt möjligt och som dom själva skriver i kommentaren så är: "själva syftet med bloggen var att vara annorlunda! Är less på alla modebloggar. Ville göra nått kul, fyndigt å varierande :) håll dig uppdaterad. Ny skit varje dag ;)"

Christan är en kille som gillar att spela in låtar och har tydligen genom detta lyckats att skrapa ihop över 9000 besökare på en dag. Vet inte om det är photoshopat eller inte men något rätt gör han i så fall. :):)

Ronny har också varit inne och lagt ett inlägg men då Metrobloggen i skrivande stund håller på med underhåll så kan jag inte svara på vad det var för blogg. Sorry....

Daniels blogg fångade min uppmärksamhet eftersom Family guy var en favorit och en blogg som förespråkar Family Guy KAN inte vara fel. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0