Det man fruktar tar man i sin famn (Bakom stängda dörrar)

Det visar sig, efter en studi gjord, att storkonsumenterna av porr i USA finns i Utah som klassas som en mormon stat. Jag tror personligen inte att det är Mormonerna som porrsufrar mest utan de som INTE är Mormoner i en Mormonstat.

Tryck inte på den stora röda knappen!!!
Visst, vissa kommer att skapa en grupp som ser till att ingen trycker på den stora röda knappen men ni vet ju själva hur det är. Man vill ju inget hellre och jag tror det är likadant med "förbud" mot porr. Ett lysande exempel är ju alkoholförsäljningen under förbudstiderna i USA under 30-talet. Det har aldrig druckits så mycket alkohol i USA/person som det gjordes under förbudstiderna.

Jämnför siffror med San Fransisco där ingen ger ett knull. (Gives a fuck) Kan ju inte finnas en människa som porrsurfar där. :)

Det som dock gör mig mest förvånad är att folk faktiskt abonnerar på porr. HALLÅ!!!!!!

Sök på vad som helst på Google och porren finns där.

Kommentarer
Postat av: annelie

Så är det. Omvänd psykologi.. funkar alltid på mig!

2009-03-05 @ 18:01:57
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Anna-Sara

Ja, det är rätt lustigt hur vi människor fungerar...

2009-03-07 @ 04:49:02
URL: http://jagarjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0