Vad gör man inte för pengar

Jag blir så irriterad när jag läser om Burk-Curt som i 40 år gått skitig och samlat burkar i Skellefteå som nu avlidit och lämnat efter sig 12,000,000 kr. Hans önskan var att hans enda vän skulle få allt. Släkten har aldrig brytt sig innan men när det vankas pengar så kommer dom krypande som små slemmiga penga-villha-iga släktingar. Det är inte bara pinsamt men även rätt äckligt.

Inte för att jag har 12,000,000 att vänta i arv men jag hoppas innerligt att jag aldrig hamnar i den situationen med mina släktingar att det bråkas om pengar. Fy!!!


R.I.P Curt...


Kommentarer
Postat av: Goran van Den Buske

Jag har rest runt i hela Sverige i 20 år och i varje håla har man en "Burk-Curt" eller en Flask-Bengt som ryktas vara mångmiljonär. Är det verkligen sant denna gång? ;)

2009-06-21 @ 12:25:12
URL: http://blogg.passagen.se/goranvandenbuske/
Postat av: MFC

höhö .. pengar, den ständiga bundsförvanten till ondska

2009-06-21 @ 12:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0