Skev syn på män och kvinnor...

Först och främst vill jag bara säga: "VA???"

Mastrubate-a-thon?

Sen vill jag passa på att kommentera lite åsikter jag har om det som skrivs i artikeln. Jag tänkte först inte skriva något för jag tycker att artikeln säger det mesta men ju mer jag började tänka på det dessto mer insåg jag att jag själv spelar in i mina, och andras, fördommar.

Exempel 1:
Rekord: Långtidsonani
Man: 7 timmar och 45 minuter
Kvinna: 5 timmar och 4 minuter

Man = HJÄLTE!!!
Kvinna = Svår att tillfredställa....

Exempel 2:
Rekord: Precisionssprut
Man:  6 cm från bullseye
Kvinna: Över hela bullseye

Man = Naaaaaajs......
Kvinna = SHOWOFF!!!!

Exempel 3:
Rekord: Antal orgasmer
Man: 8
Kvinna: 222

Vad hände med jämnställdehten för bövelen?!?!?!?!?!?!?

(Källa: http://www.expressen.se/sex/1.1590174/varldsrekord-i-onani-222-orgasmer )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0