Kan inte vara lätt att vara ung...

Det är nu femtielfte gången som Miley Cyrus hamnar i "bildkontrovers" och jag tycker faktiskt synd om henne om jag ska vara helt ärlig. Det finns banne mig inget i de bilder som visats som rättfärdigar den mediastorm som skapats kring henne. Och tyvärr är det ju så att har man "åkt dit" för något en gång så är ju media som hökar på en. Kolla bara Brittans lilla "Jag har inga trosor på mig" bilder när hon kliver ur sin bil. Skulle hon verkligen varit först med att göra så? Det kallas ju till och med för att göra en "Brittney" när andra åker på samma sak.

Galet är det.

Nåväl, oavsett om Miley poserar för Vanityfair, skämtar lite på en fest, är ute och joggar eller står brevid en mycket äldre man som hon jobbar med och råkar titta lite konstigt på honom så tycker jag att det är tråkigt att man ska vara så hungrig på att förstöra en ung tjejs rykte. Visst, hon är en flick (barn) idol och hon är väldigt ung hon med men inga av ovan bilder anser jag vara några misstag. Handlar bara om medias kåthet att förstöra. Så det så.

"Leave Miley alooone bwuäääääähhhhhh"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0