Roskildefestivalen Dag 3

Is there a purse that matches the bags under my eyes?

Fy i satan vad trött jag är idag..... Oj,  oj oj.... Och man blir ju så dör lagom glad när man vaknar tidigt som vanligt och gör sig redo för frukosten och upptäcker att dom inte alls öppnar 0730 som alla andra dagara. GAAAAAAH...

I need coffee....

Dessutom har jag blivit rånad.... På två timmar av mitt liv. Jag är ledsen men Slipsknut (Slipknot) var fakttiskt något av det sämsta jag sett påp länge. Det enda som var riktigt cool var när dom fick alla att sätta sig ner och sen hoppa upp. Låter kanske inte så spännande men Johanna, du vet ju om inte annat vad jag menar. Men utöver det var det faktiskt riktigt dåligt. Kan kanske ha att göra med att jag inte kan några av deras låtar men, jag säger som Peter sa: "Ni som lyssnar på sånt här, hör ni någon melodi?"

Utölver det
var det inga stora akter igår så det var mest att springa runt på de små scenerna och leta guldkorn. Gick inte så där superbra men visst var det underhållande. Så med det sagt, nu är det Söndag och DET KÄNNS.... He he he he....

Bilderna kommer senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0