Roskilde final pics och summering

Jaha, då var man hemma igen. Och människa... NOT!!!! Känns som att jag gått på heroinavänjning inatt. Svettas-frysa-svettas-frysa... Snarka, hosta svettas-frysa. Jag försökte få det till att det berodde på min otroliga solbränna jag dragit på mig men mina partners in crime hävdar att det är bakfyllan som kom nu. I vilket fall som helst så är det som det är. :) Känns JÄVLIGT motiverat att dra igång imorgon igen. He he eh he.... 

Men, Hultan är ju mitt skötebarn så det ska nog gå bra.

Här kommer nu de sista bilderna från Roskilde.

Dagens skylt:

Denna skylt betyder att det är ABSOLUT förbjudet att flyta över publiken medans dom höjjer sina händer i skyarna och hyllar dig. Säger ju en hel del om hur folk festar på Roskilde. :)


Här har vi Mr Entertainment. I utbyte mot publicering på bloggen lovades jag en fyrdubbling av besökare på min hemsida. Får se om det funkar. :)


Och här har vi resten av mingel/fest bilderna från Söndagen.



Denna kan kräva en lite förklarning. En av tjejerna som var med kom hem en natt och hade massor med bilder som flashade lite hud. Jag blev naturligtvis intresserad av vilken sorts kamera det var eftersom min kamera in tog sådana bilder. Anyhow, det ena ledde till det andra och vips så tog min kamera sådana kort med. DOM kan jag naturligtvis inte lägga ut här men Sofia bjöd på en liten show i alla fall. Tack!


Och så banden:

Ulf Lundell:


Eagles of death metal:


Madness: Alla ni som ska till Hultan, you're in for a treat. FY FAAAAAN VA BRA DETTA VAR!!!!!!



Och till sist, Coldplay:


Kort och gott så var Roskilde i år VÄLDIGT bra. Härliga band, strålande väder och, som vanligt, underbart folk att umgås med. Tack till alla mörkgröna, tack till billjarde med trådstump, tack till rosabollrugby, tack till alla ölfrukostar, tack för nationalsången och Wonderwall, tack till party taxin, tack ribbis utan ad libitum och tack till alla er andra som var med.

Ses nästa år. Vher gang.... (Nei det tror jag slek ikke)

Kommentarer
Postat av: josefina

aaaaaaaaaaa hhhhaahahaha !!!

2009-07-08 @ 07:02:27
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Kerk

Mr Entertaineeeeer!!!! hahaha:D

2009-07-08 @ 16:12:46
Postat av: Alexandra

Fi f-n vilken galen helg det var, nu när man tittar tillbaka på alla band och allt mingel, hur hann vi med egentligen? :)

Bilder på hud fick ju tyvärr inte läggas ut på fejjan heller, men om vi slår våra kloka ihop kan vi säkert göra ett härligt bildspel på flashande partygalningar till tonerna av wonderwall och visa upp på nästa grillfest =)

2009-07-12 @ 21:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0