Def Lepard till Hultan?

Om Def Leopard kommer till Hultan, kom ihåg vart ni läset det först. O andra sidan, om Def Leopard kommer till Hultan så betyder det att jag sann-drömmer vilket i sin tur betyder att:

1. Jag måste bli tillsamans med min polares flickvän. (Sorry Herman och Sandy och troligtvis till en viss del Fryday... ;))
2. Medlemmarna i Rockparty kommer inte bara försöka våldta mig i deras lägenhetskontor men dom kommer även avslöja att jag är den enda i världen som vet att Def kommer.
3. Då våltäkten inte genomfördes så slutar det med att en av herrarna i Rockparty flyr ut ur lägenheten och dödar en man iklädd en björndräckt.
4. Den medlemmen kommer tillbaka, iförd ovan-nämnda björndräckt och försöker yxmörda mig.
4. Jag blir förbannad för när jag försöker fly från lägenheten står Fryday och diskar flaskor.
5. Vi kommer undan men medlemmarna i Rockparty kommer springandes med en stock som dom kastar på bilen vi flyr i.
6. Jag upptäcker att rutan som nyss var helt splittrad helt plötsligt blir hel, men samtidigt bli hela världen tecknad och det är då jag inser att vi är döda.

Så, för allas skull så kanske det är lika bra att Def inte kommer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0