Playboy går i graven?

Det rapporteras om att herrtidningen Playboy har det svårt och ev. kan kommas att säljas. Jag har aldrig funderat på det men hur i hela friden överlever en tidning som Playboy? Jag vet, folk säger att dom läser artiklarna så det kan väl kanske inte klassas som en renodlad porrtidning men borde inte porr/naket i pappersformat vara rätt överspelat snart? Hela den där spänningen som fanns när man var yngre när man skulle ta mod till sig och köpa en tidning är ju helt borta. Idag har man ju precis vad som helst, helt gratis vid sina fingertoppar.

Jag tycker det verkar konstigt.


Kommentarer
Postat av: annelie

Gud vilken cool bild/framsida.. skulle kunna ha den som tavla.

2009-02-24 @ 15:29:27
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Andie

Inte för att jag någonsin läst Playboy men jag tycker ändå att det är lite sorgligt att en så ikonisk tidning går i graven fast iofs så gör ju Hugh Hefner det snart också...

2009-03-01 @ 18:42:23
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0