Jag förstår inte...

Vad är det som är så farligt med vad som händer på Blondinbellas blogg så folk måste KO anmäla henne hela tiden? Anmälaren hade tydligen sagt att om det är en betald reklam så ska det minsan framgå och Blondinbella ska skatta för pengarna.

Måste framgå att det du läser är reklam? Vänta lite nu... Sedan när är det andras ansvar att se till att det vi läser är en reklam? Vart går gränsen? Om jag får något gratis så får jag alltså inte berätta hur otroligt bra eller dåligt det är utan att jag måste sätta en skylt över som säger att det är reklam? Vad spelar det för jävla roll rent ut sagt? Oavsett om det är reklam eller inte så är det ju trots allt bara en person åsikt. Bilda dig en egen åsikt för guds skull.

OBS OBS OBS!!!! REKLAM REKLAM REKLAM!!!! DETTA ÄR EN ANNONS SPONSRAD AV MR BIRCH. OBS OBS OBS!!!! AKTA AKTA!!!! NU KOMMER DET.

Jag fick en post-it lapp från Mr Birch. Den var as bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0