Helt fel med döda barn som andas.

Förlåt förlåt förlåt men jag kan inte ignorera detta löp.



Max och Saga kan andas ut... Säger man verkligen så om sina döda barn? T.o.m nu kan dom vila i frid hade varit mer passande tycker jag men vad vet jag.

Vad jag dessutom tyccker är rätt sjukt om jag ska vara helt ärlig är att trotts den otroligt korta artikeln så hinner man diskutara pengar och dessutom komma fram till att det var bra att det blev 50,000 vardera för barnen. Lika mycket för båda tv.

(Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4424784.ab)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja herre gud.. Pengar för sina döda barn..

Jag skulle ALDRIG kunna se åt blodspengar för mitt döda barn!

Det är helt vansinnigt! Fast jag förstår det ju samtidigt.. jobbigt.

Skulle skänka allt till ett barnhem eller nåt..

Jävla människa.. tror du hon gjorde det?

2009-02-16 @ 12:03:19
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Fagel

Jag känner mig lite dåligt insatt i det hela för att tycka bu eller bä, speciellt med tanke på att allt jag egentligen vet om det här fallet kommer från Aftonbladets rapportering men, det känns som att hon är skyldig.



Är bara fööör mycket som inte stämmer. Dessutom ser hon ut som en kvinlig Hitler och då KAN man inte vara god.

2009-02-16 @ 12:10:32
Postat av: Teres

Allt pekar ju på henne. Hon var tillsammans med Emmas (mamman) nya pojkvän, och när han gjorde slut med henne hade hon försökt ta sitt liv upprepade gånger. När hon fick reda på att Emma och den här mannen flyttat ihop, åkte hon till huset och dödade barnen och försökte döda henne. Hon lämnade in sig själv också har jag för mig?



Tycker det är konstigt att en kvinna dödar små barn. Dom brukar ju ha "moderkänslor" av något slag har jag hört. Helt sjuk tjej i alla fall, man ser på henne att hon inte känner ånger heller.



Du har absolut min nya favorit blogg förresten!

2009-02-17 @ 00:15:44
URL: http://tteres.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0