Julen är över.... Länge leve Julen...

Nu... NU är julen över. Alla "måsten" är omhändertagna och den obligatoriskta present/familjerstunden/julskinkan/Kalle Anka tiden är över för i år. Jag måste dock säga att jag har haft det förbannat trevligti helgen. Bättre än förväntat. Inget snack om saken. :)

Kan tillägga att vi även fått tillökning i familjen med. Nej, inte mamma/pappa/syskon familjen utan den familj man med blod, svett och tårar skapar i sina vänner. Vår älskade Perka har nu svepts av från marknaden av en underbar, söt, rolig tjej som kommer ge honom många lyckliga år. Jag har dessutom fått äran att vara best man på deras bröllop vilken är trågripande ballt.

Det finns bara ett problem... VEM I SINA SINNES FULLA BRUK gifters sig på Visby mitt i Hultsfredsfestivalen??????? Åhhhh vilken ångest jag har. Men, jag har räknat ut att jag kan på torsdag morgon köra från Hultan till Oskarshamn, ta båten över, fnutta och dutta med allt jag ska och när brudparet sen pallrar sig iväg till sänghalmen, ja, för första gången EVER, så susar jag tillbaka till Hultan för att avnjuta fredagen med.

Jag missar en dag förvisso men kom igen, hur många gånger gifters sig en bästa vän?

Så Stina, Perka.... När ni läser detta så vet ni planen. :):):)

Nu ska jag bara får Hultan att boka alla skitband till torsdagen... *suck*


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är så kul att du läser min blogg ! :)



Och Hultan vill man för all del inte missa, var där i sommras. Jag vet inte om du lyckades hitta till min gammla blogg? Den är rätt dålig men http//ma-we.devote.se !

2009-12-29 @ 02:57:04
URL: http://mwmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0