30 dagar - Update

Snart är det januari och mitt första projekt går av stapeln. Har nog inte riktigt insett vad det är jag ger mig in på men, den som lever lär och väntar på något gott när man kastar spjut i trähus. Så det så.

En liten uppdatering på listan:

1. Januari - 1 månad som vegetarian
2. Februari - 1 månad utan onani eller sex ( Ja jag valde den kortaste månaden till detta)
3. Mars - 1 månad utan tv. (Gäller även serier/filmer på datorn) 
4. April - 1 månad som nykterist
5. Maj - 1 månad som bilfri. (Under milen, lämna bilen)
***NYTT***
6. Juni - 1 månad i kulturens tecken. Museum, gallerior, boksigneringar etc etc etc....
7. Juli - "Yes" månaden. Inom rimliga gränser ska jag säga ja till allting. (Se filmen "Yes man" om ni inte gjort det)

10. Oktober - 1 månad på existensminimum. Dvs 3680 kr efter att räkningar är betalda.


Kommentarer
Postat av: MFC

jag är ganska sugen på 1 månad utan TV, bara radio!



Been there before, sålde min tv våren 96 o var utan tv 1½ år!



bestämmer mig idag eller imorrn...

Postat av: MFC

oj, råkade reposta lika som bär länken :P



nåja, enjoy!

2009-12-28 @ 14:21:51
Postat av: Mathilda

En månad som vegetarian är ingen tuff match!! Herregud jag är världens matvrak och en exemplarisk kock som dessutom är vegetarian. Fråga mig om du behöver recept! :)

2009-12-29 @ 02:58:54
URL: http://mwmw.blogg.se/
Postat av: pseudonym

Fantastiskt roligt, love it!

2009-12-29 @ 13:08:14
Postat av: Robert Holmberg

Tur man inte är i närheten av dig i slutet av februari... Men fan vad roligt det där, vad har du för övrigt förlorat för vad?

2009-12-29 @ 21:29:40
Postat av: Skagge

Skall bli kul att följa detta.

Får fundera ut om man skall göra något liknande själv... fast sex månaden kommer nog inte vara med på min lista... ;)

2009-12-29 @ 22:14:37
URL: http://www.skagge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0