Trångsynta jävlar...

Om jag inte minns fel så skrevs det i bibeln att gud skapade människan i sin egna avbild. Hur kan man då i guds namn neka homosexuella likvärdiga rättgiheter...
Personligen, om jag var homo, så skulle jag fullkomligt ta avstånd från kyrkan. Man kan tycka att det är en rättighet att få gifta sig men varför i hela friden kämpa för att bli accepterad av en organistaion som uppenbarligen inte vill ha dig där? Låt dom ha sina pojkknullande, pengaförskingrande hyklande präster och så tar vi andra, normala människor, och startar något eget....
I min värld är alla välkommna...
(Källa: http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/biskopen-underkanner-forslag-om-homoaktenskap(1493209).gm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0