Det var fan på tiden...

Om vi ska leva i ett samhälle som är övervakat av Store Bror konstant så ska vi väll ändå få ut något av det hela?

1. När jag kollar på Efterlyst så finns det ta mig fan inget värre än att höra talas om en rånmördare som inte bara våldtog kvinnan i lägenheten men satte på, slaktade, stekte och åt upp hennes katt. Vad säger Efterlyst?

"Har ni sett denna mannen? Ring Efterlyst på 08-7020090"

2. Jag har många gånger funderat på hur många oskyldiga människor som, pga av klantiga jävla bilder, är oskyldigt eftersökta. Personligen hade jag nog hellre velat se att det är mig dom letar efter så man kan kontakta dom och förklara: "Wuzznt me"

3. <INSERT OWN REASON HERE>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0