It's oh... so... quiet... Schyyyy.... Schyyyy

Det här programmet såg jag på MTV en sen natt när älsklingen min försökte sover. Det slutade med ett förbannat "Du får inte ligga och skratta när jag sover för då vill jag med seeeeeeee....."  Inte förens i skrivande stund inser jag hur komiskt det faktiskt var. "Leken" går ut på att göra en hiskans massa dumma saker men man får under inga omständigheter skratta för då förlorara man. Komiskt som fanken rent ut sagt. Ni ser ju hur mycket kul som finns där ute!!! Varför hålla på med frigolit och för små utrymmen? För att kunna säga "Nästa vecka skickar vi nya hål mot nya kändisar" eller kanske "Har ni hålvanan att klara detta?"



Samt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0