Vad är rätt och vad är jag?

När jag gick i 9:an skulle jag skriva en uppsatts på ämnet "Vad anser du är lycka?"

Inga problem tänkte jag och förklarade mycket tydligt och klart att lycka är pengar och friheten att kunna göra vad man vill. När jag fick tillbaka min uppsatts fick jag en 4:a.... En FYRA???? Hur i hela friden kan NÅGON få för sig att rätta ett sådan papper och sänka mitt betyg bara för att jag inte sa att l ycka är hälsa och kärlek? Fruktansvärt irriterande och efter mycket om och men fick dom ge alla som skrivit en någorlunda vettigt pappr en 5:a. Jag blir dock lika irriterad av detta... Hur kan någon säga till mig att jag har XX av 22 rätt?????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0