To be äkta, or not to be äkta

Jag tänkte börja detat inlägget med att kommentera hur otroligt trött jag är på diskutionen om huruvidare kändisar har äkta bröst eller inte. Självklart spekulerar man själv men jag vette fan om jag tycker det hör hemma i tidningarna. Vår "civiliserade" samhälle skriker efter större bröst och när en kvinna väl gör en operation så får hon skit för att hon har gjort det. Ännu värre är de kvinnor som redan har stora bröst som aldrig kommer att få folk att tro att de är äkta. Vadan detta inlägg?

Expressen hade idag en liten notis om Brooke Hogan och hennes D kupa som hon själv säger sig "ärft" från en faster eller vad det nu var men som folk tydligen ifrågasätter.



Vad jag inte förstår är följande. OM man gör en operation, och det är sååå solklart att man har gjort det, varför förneka? Det är ju pga av allt hysch hysch och "skamen" som folk inet får ha sina bröst ifred längre.



Före och efter Brooke... Ta en ordentlig titt innan du nekar i pressen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0