Skryter om Gaykyss

Allright.. Jag vet inte ens vart jag ska börja med den här...

Aftonbladet skriver att Sean Penn skickade SMS till Madonna och skröt om en gayscen. Det första jag funderade på var varför sånt här kommer fram 100,000 år efter att dom gjort slut men det visade sig att det var högaktuellt då Madonna nu titulerades som ex-frun. Sean ska tydligen ha skrivit: "Jag kysste just en snubbe för första gången. Jag tänkte på dig, vet inte varför"

Jag vet varför. Otippat att man tänker på Madonna när man hamnar i en "avvikande" sexuell situation. Det avr dock inte det jag reagerade på utan mer, HUR vet dom att han skickade det?? Antingen har ju Sean eller Madonna läckt och jag blir så irriterad när kändisar säger attdom aldrig får vara ifred. Tro fan dom inte får det om dom fortsätter mata blaskorna med material av den här sorten.



Även detta är viktigare än snö på Mars förövrigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0