Hultsfred 2008

Då var det snart dags igen. Hultan 2008 står inför hörnet och basunerar ut sina glädjerop. I år blir det även Roskilde och kaaaaanske en tripp till Way out west men vi får se vad som händer.

Hultan i år är klar. Biljetter och boende. Blev en SVINDYR (12,000 kr) villa i år men vi är 8 som delar på det så det kommer att bli underbart schysst. Dels min underbara äkta hälft men även mina bästa vänner så det kommer att bli toppen. Förutom de stora namnen så som Linkin Park, Rage och Serj Tankian har jag väääldigt stora föhoppningar på, för mig, de okända banden All Ends, Jaymay, Danko Jones, Jimmy Eat World, Neverstore, Only ones och Simple plan.

Kommer bli en hej dundrandes bra festival i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0