Ge upp!!!

Allright, jag har alltid gillat Carola. Visst, jag som alla andra har den åsikten att hon inte ska vidare bara för att det är hon. Hon likväl som alla andra måste ju faktiskt förtjäna sin plats i Melodifestivalen men nu är jag less på henne. Seriöst....

image559


Dessutom tycker jag det är uppriktigt sagt jävligt fult att påvisa Nordmans seger till "andra vinster". Jag tar för givet att hon hänvisar till Askungesagan om hans liv där han överkommit våld, droger, missbruk och kriminalitet. Usch för Carola. Hennes exakta ord var: "- Det kanske finns ett sug efter Nordman som kommer tillbaka nu. Håkan har vunnit andra segrar i sitt liv och det är sånt som svenskarna älskar, säger hon."

Kommentarer
Postat av: MFC

Det borde ligga i Carolas intresse att uppvisa ett uns av ödmjukhet men det tillåter inte hennes ego. Pinsamt skådespel hon uppvisar för att vara en "religiös" individ.

Kan inte hennes röst pajja på allvar snart...

2008-03-10 @ 22:30:28
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0