Hultan 2008. Dag 3. Fredag

Snön ligger inte alls på taken
Endsat Henke är vaken...

Klockan är i skrivande stund 0744 och frukosten är insupen. Det är strålande fint väder ute och det kommer att bli en toppendag hoppas jag. Gårdagen avslutades något snörpligt av mamman av alla huvudvärker så jag, Sandy och Hella var hemma redan vid 22:30 tiden. Inget Rage för vår del med andra ord vilket iofs är lite synd men ingen stor förslust. Rage är ett band jag hde velat se "bara för att..."

Idag, Fredag, blir det Billie the vision, Arch Enemmy, Timo, The Hives, Biffy Clyro Looptroop Rockers, Johnossi, HIM, Mustasch och All Ends. Sista banded spelar dock inte förens 02:30 så det vette fanken om denna gamla kropp pallar det.
Vi får helt enkelt se.


Gårdagens höjdpunkt var nog Simple PLan tror jag. Serj Tankian var tokigt bra med men nästan lite för bra. Man tappar lite av live kännslan när det låter nästan lika bra som på skiva. Var lite orolig över just Serj då jag hört han live på tv innan och det var riktigt dåligt men igår var det spot on...

Nedan har ni lite bilder från igår. Enjoy.



Torsdagens tatuering:


Torsdagens tröjja:


Torsdagens outfit:


Torsdagens lirare:


Torsdagens bästa festivalbild:


Anti-Flag:


Simple Plan:


Adam Tensta:


Serj Tankian:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0