Wow... Enkelsidig journalistik IGEN!!!

Man klagar på kundtjänster men tar inte hänsyn till VARFÖR man inte kopplar till chefer vid de samtal som man pratar om i artikeln. Orkar inte ens gå in på det men jag kan säga att för egen del så anser jag att "mitt folks" ord är mer eller mindra samma lag som mina ord. Om jag inte kan ha förtroende för att de som representerar kundtjänst på "mitt" företag så borde de inte vara där de är. Det finns ingen som helst anledning att ha folk som ska sitta som kanonmat. Det viktigaste är att OM man kopplar till en chef så ska han eller hon säga samma sak som den som tog emot samtalet först. De kunder som klagar för att de inte kommer till en chef VET att de har fel man vågar inte erkänna det. Dom vill helt enkelt bara tala med någon annan. Ytterligare en sak som gör mig förbannad är just att folk ringer in och hamnar hos kundtjänst och de skriker och svär och beter sig som svin men när de väl blir kopplade, oavsett om det är till en chef eller till grannen som låtsas vara chef så blir de fromma som lamm. FEGT är det... Fyyyyyyyyyyyyyyy.....

Kommentarer
Postat av: pseudonym

Läste oxå det där igår å blev bara TRÖTT!!!!

2008-07-10 @ 11:33:13
Postat av: Angeliqua

Fattar inte hur de pallar lägga ner onödigt med energi att legga pensiosarna...hade jag suttit i den kassan hade jag inte ens ställt frågan (även om det var företagets policy).

Har blivit ombedd att visa leg när vi skulle på Sandras 80-tals jippo...tror det var typ 23-årsgräns där. Fast när vakten frågat efter mitt leg & jag sken upp som en sol & frågade "På riktigt!!" sa han "Nä förresten...det behövs inte" suck

Men härom veckan blev jag ombedd att visa leg när jag köpte snus till maken, jag frågade om personen i kassan skämtade...det gjorde hon inte. Vad jag skrattade när jag tog fram körkortet (& tantan i kassan satt & synade det noooga...& tillsist snäste: AJA...det är inte så himla lätt att se!).

Det är 18-årsgräns på tobak....sedan när bär 17-åringar runt på körkort (med b-behörighet på)?

Det är ju väldigt glädjande att som 30-åring bli tagen för under 18...HAHAHAHAHA



2008-07-11 @ 11:48:36
Postat av: Angeliqua

& nu ser jag att jag kommenterade fel blogginlägg...& inte kan jag skylla på att jag är blond heller :D

2008-07-11 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0