Men men snälla.....

Mina vänner, de få som läser bloggen... Läs denna artikel innan ni går vidare i mitt inlägg.

För er som inte orkade kan jag summera det med att folk som är 12,000,000 år gammla blir leggade när de ska köpa cigg eller folköl. Nedan följer ett par citat...

"Pensionären Karl-Erik Borg, 64, fick inte köpa cigaretter."
"Aldrig att jag sätter min fot på Ica igen, säger han."
"Jag blev ursinnig, jag har aldrig känt mig så förolämpad i hela mitt liv"
"Allvarligt talat, om kassapersonalen inte kan se skillnad på en 18-åring och en pensionär som gjort sex FN-bataljoner så funderar man ju på om de ens kan skilja på en femhundring och en 50-lapp, säger Karl-Erik."

Personligen blir jag irriterad. Som vanligt tar man bara upp en sida av historien. INGEN i arikeln fråga personalen varför de tog legg. Personligen anser jag att det handlar om misstanke om utköp. Jag blir så irriterad över hur folk kan lägga så mycet tid och energi på att reta sig på sådana här saker. Samtidigt vill jag ställa frågan till dessa människors och fråga, vill ni att personlen ska fråga om leg när deras barn barn kommer och vill handla??? Fy fan för Svensson mentaliteten. Gör som jag. Blir du leggad, blinka med ett öga och kläck ur dig "Ohhh din charmör...."

"Jag har aldrig känt mig så förolämpad i hela mitt liv..." SERIÖST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Dan

Jag fick visa leg nu senast jag köpte Onico.

2008-07-10 @ 14:23:56
URL: http://robostar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0