Grammisgalan 2008 Del V

Ha klarade det på 30 sekunder...

Nu kommer Maya som ska uppträda. Wow, visste inte att 50-tals musik var populärt igen. *ler* Men, hon spelar acka själv och det är coolt. Dessutom har hon en SJUKT cool frissa.... Trallvänligt och fint...

Ny grammispris. Ny design av Eva Attling... eller är det Efva... Kan inte lära mig vem som är vem...

Sam Wadin? Blöt filt...

Debutanter? Snart kommer årets nykomling men först kommer en hälsning från en gitarrhjälte... Little Steven. Ehhh. Vad hände.... Nästa presenterare är Linda Sunblad och Martin Stenmark... (Wohoooo med en viss ironisk ton....) LInda har fula glasögon på sig.

Årest nykomling: Min favorit: Oh Laura (release me) Juryn säger: Salem Al Fakir Folket säger: Salem al Fakir Vinnaren är: Salem Al Fakir... Såg dom på wow... INTE IMPONERAD!!!!!!

Tacktalet från Salem al Fakir: Skivbolag, fans och bandet.... Tråååkigt!!!!

Klockan är 20:36 (Hade Säkert! vunnit hade jag lagt ner bloggandet.


Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Snackar du skit om min Martin bryter jag armen av dig! *morr*

Men Maia Hirasawa är en ren öronkaramell (lyssnar faktiskt på henne i detta nu!)

2008-01-10 @ 19:30:23
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Fagel

Hmmm.. Din Martin? Ja det bli nog bra. Tänkte säga något i stil med att du vet verkligen hur du väljer dina män men i alla år jag har känt dig har jag nog fan aldrig sett dig med en kille. Ha ha ah . Förlåt... lite rowdy idag.... :)

2008-01-11 @ 19:56:09
Postat av: Angeliqua

#1: Martin är faktiskt mitt frikort (makens frikort e Gwen Stefani)
#2: Att du inte sett mig med en kille kan ju bero på att vi inte setts på ett tag (& under den tiden vi umgicks som flitigast, var det MAJOR svärmeri som pågick...utan resultat :-p)...har ju i praktik inte varit singel på över 12 år (med undantag på 6 månader innan jag träffade Thompa)

2008-01-12 @ 11:25:28
URL: http://b-mark.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0