Kyckling ger 4 plus, visst, varför inte....

image513

Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Okej nu är ju jag definitivt inte världens smalaste & mest vältränade.
Men jag tycker inte att det är en bra idé att klä sig i en gul ärmlös klänning när man bär ett par kilon för mkt, iaf inte i sådana där offentliga sammanhang.
Titta armarna på henne & kolla valken runt ärmlinningen, & kulan som putar ut under klänningens ok...hon är inte direkt i Madonnaform.
(fast maken klagade absolut inte över tantens decoltage...han prisade hennes extra kilon som satt sig precis där de gjorde som mest nytta. Enligt honom alltså)

2008-02-17 @ 10:44:15
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Fagel

Jag håller med. Hon har VERKLIGEN gått upp en hiskans massa. Inget fel i det iofs för hon är fortfrande vacker men visst var klädvalet en aning galet om du frågar mig. O andra sidan var det ingen som frågade mig för då hade dom inte fått 4 +.

2008-02-17 @ 11:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0