Var finns logiken?

När jag läser sådana här artiklar så blir jag förbannad för jag tar för givet att alla är idioter förutom jag. Men, om jag lutar mig lite tillbaka och börjar titta på det faktiskta problemet så inser jag att det MÅSTE finnas en anledning till att man gör som man gör. Det KAN inte bara vara ett hipp som happ beslut om att tillåta högre halter utan måste grunda sig i något. Men, VAD???? Kass journalistik hävdar jag.

"Giftet är en viktig orsak till levercancer och har klassats som biologiskt stridsmedel av FN"


"Detta sedan FN-organet Codex Alimentarius höjt gränsvärdet från fyra till tio mikrogram per kilo."

Ett ämne, klassat av FN som biologiskt stridsmedel, ska nu tillåtas, av FN, i högra doser???
Va? Huh? Huh? Roger??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0