Trenderna förökar sig

På Kanal 5 kan man varje morgon vakna me The Voice. Radio i direktsändning.
På TV6 kan man avnjuta morgonen med Morgon Zoo, även det radio i direktsändning.

Men, here comes the kicker....

I morse såg jag att Kanal 2 har hakat på trenden. Nu vet jag inte om det är något tillfälligt eller om det är permanent. (OH DEAR GOD LET IT BE TEMPORARY!!!!) En något trött, lite skabbig ung kille med absolut INGEN erfarenhet (Red. anm. Det är min persoinliga åsikt och inte baserat på fakta) står och velar i radio och har någon gäst som talar skånska. Etc etc osv osv. Riktigt dåligt med andra ord. Inte nog med det, man kan SMS:a in och önska låtar. Inget ovanligt med det kanske men, håll i er... Det kostar 50kr. FEMTIO KRONOR!!! Vill ni ha en lever och en njure med eller???

P.s Sen fick jag reda på att det troligen var en insamling av någon sort och då varju 50kr inte så orimligt men för inläggets skull så kan vi låtsas att vi inte vet om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Under en vecka i december sänder P3 och SVT Musikhjälpen för att samla in så mycket pengar vi bara kan till människor som är på flykt i världen.

2008-12-16 @ 14:01:12
Postat av: Anonym

Jo, men det är väl fint att man kan få stå utanför akvariet och hoppas på att någon/några skall knulla i TV eller helst offentligt. Kitty är ju med.

Vilket osannolikt dumt jävla spektakel.



Det är värt femtio spänn bara att slippa skiten.

2008-12-17 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0