Pride pride pride gay gay gay

Hååååååå jag får panik... Jag har inget emot homosexuella. Absolut inte och visst, det är klart dom ska få en parad men nu blir jag fan trött på alla artiklar om pride, gay och hur det är att vara stolt!!!! Jag är stolt heterosexuell. Jag är stolt vit. Jag är stolt man. Vilken som helst av de tre paraderna hade mötts av protester utan dess like. Kom igen!!! Visa lite acceptans för folk som har andra åsikter än dina och var inte så jävla trångsynt så folk som är som dom är måste vara "stolta" för att dom vågar erkänna det.

Dagens förstasida på aftonbladet.se:

Glesbygden måste bli mer gay
Är du homosexuell i hemlighet. Maila aftonbladet
Linda Rosing - Jag har bara gaykompisar
Pridefesta på nätet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0