Fiaskoerande hjätlinna...

Aftonbladet titulerar Klüfts insatts i OS som fiasko. Det står på löpet men inte väl i artikeln. Jag måste säga att jag blir förbannad. Jag är så otroligt ointresserad av sport som man bara kan bli. För min del handlar sport om idioter som kör bilar upp för en backe tills dom voltar och näst intill slår ihjäl sig själva. Det är underhållning, det är sport. Men stackars Fröken Klüft då...

När hon är duktig ska hon sitta som en jävla troffé på en scen medans Klöverdalens förskola sjunger lovvisor till henne och alla hyllar henne och hon är sååååå bra, men när hon helt plötsligt, precis som ALLA människor, inte lever upp till föhoppningarna så är det "Fiakso", "Kattastrof" "Besvikelse" Usch för pressen... Hurra för Klüft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0