Kristna på Cops rockar

Kollade just på Cops och där har vi en man vars fru fick fullkomligt frispel. Förutom att hon klippte av sig allt hår så klippte hon sänder en radio (???). Det roliga i det hela är dock att polisen frågar killen vad hon har sagt och eftersom han är kristen får han sinte svära men gång på gång rabblar han upp:

"She called me a G.D.M.F.S.O.B"

Ok.. Jag fattar... God damn motherfucking son of a bitch men seriöst... Jag har testat 100 ggr och jag kan inte få den ramsan att flyta naturligt på samma sätt som honom... Varför kan man en sådan ramsa?????

Kommentarer
Postat av: Siri

Det är en konst att behärska den. Sitter och rabblar just nu och håller på att slå knut på tungan.

2008-04-18 @ 19:47:38
URL: http://sirre.blogg.se
Postat av: Mingla

Jag håller på med ett skolarbet angående bloggar. Tänkte höra med dig om du tjänar pengar på ditt bloggande? Tacksam för svar.

2008-04-18 @ 19:55:22
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med här i min tävling: natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-18 @ 20:09:28
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Fagel

Mingla: Nej det finns inga pengar involverat i mitt bloggande i alla fall. Ställer gärna upp om det är något mer du vill veta....

2008-04-18 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0