Cykel på köööpet

För er som inte sett detta så tycker jag verkligen att ni ska ta er en titt. hitten Cykel på kööööpet är så underbart bra. Personligen tycker jag SELL OUT och inte då på ett bra sätt utan verkligen, SELL OUT. Men, sen läser jag en chatt med Dogge och får helt plötsligt en helt ny respekt för SELL OUT!!!!!



Chatt från A-Bladet:
ee
säger: Varför gör du reklam för Elgiganten?? Skäms du inte?? (I och för sej jäkligt kul) Men det e ju inte duuu!! Puss iaf.
Dogge Doggelito säger: de e sååå kul å så får jag ju bra betalt, så oroa dej inte de kommer mer till jul
Emilie säger: Tycker du inte du tappar lite cred när du gör reklam för, exempelvis el-giganten?
Dogge Doggelito säger: fuck cred, cred betalar inte min hyra men de gör el giganten, stort tack till elgiganten som stödjer å sponsrar mej, otoligt nog e det ett norsk företag, längtar tills nåt svensk företag sponsrar mej
Johanmr1 säger: Hur många personer har gått fram till dig och sagt något "Cykel på köpet" skämt de senaste två åren?
Dogge Doggelito säger: typ 30000 pers typ 200 pers om dan, cyckel på köpet e min största hit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0