Vad vore världen...

Många gånger kan jag känna mig överväldigad av all teknologi. Jag kan, stundtals, förstå min 75 åriga farbror som inte fattar, även om han försöker. Jag kan förstå Agda 85 som inte kan fatta hur saker och ting fungerar. Jag vet, jag är av den generationen som ska uppskatta det men gång på gång blir jag fullkomligt fundersam över hur i att helskotta man kan stoppa ett papper i en maskin i USA och sekunder senare kommer en kopia ut i Sverige. Jag kan bli irriterad på teknologi och jag kan blir rädd. Men, sen kommer ett klipp enligt nedan och då inser jag att det är värt det... Vad vore vi utan hemredigerare, Internet och folk med humor... God bless the world....



Kommentarer
Postat av: MFC

LOL
George Lucas roflar ända till banken!

2007-10-22 @ 15:18:19
URL: http://mfc.elmberg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0