Mama I coming home...

Som Ozzy så tjusigt sjöng.

Då var det slut för denna gång. Kläderna är skitiga, stinker som en rutten igelkott (Men det kanske har något med hamstern som kröp in och dog i min mun igår att göra samt jag känner mig som en levande reklampelare för någon anti-rök kamapnj.

Så nu packas det för fullt (Nja... Halvfart känns mer rätt) och på stereon hör vi "I wanna go home...."

Gårdagens band: Säkert! (Rekomenderas för er som, enligt festivalguiden i min hand, tycker att dom jävlarna ska skjutas(???)), Client (Ehhhh kolla bilderna...), Turbonegro (Lite väl  mycket bög anspeglingar kanske man annars var det bra) Manic Street Preachers (Helt ok), Rocky Erickson (Vi har sett en legend... Så är det bara), Evanescence (Ja vad säger man. TUNGT!!!) Pet Shop Boys (Gick under andra låten ISCH)

LÖRDAGENS BILDER:

                    


GÅDAGENS BAND:

CLIENT:
        


TURBONEGRO:
  


MANIC STREET PREACHERS:
   


ROKY ERICSON AND THE EXPLOSIVES:
  


EVANESCENCE:
    


PET SHOP BOYS:
  

Kommentarer
Postat av: Hyresvärdarna

Det var riktigt roligt att ha er här under helgen, kommer bli tyst utan er *snyft*. Hej då! Kom snart tillbaka, och ta det lungt på hemfärden. Många bamse kramar Johanna & Jocke

2007-06-17 @ 11:36:41
Postat av: W

Ett citat från söndagen: Ja det var då jag inte fick dricka vatten. Jaha det var tvärtom...

2007-06-17 @ 16:56:17
Postat av: W

Tänk vad fint det skulle vara att securitypersonalen från Clients spelning här hemma... dom kunde vakta i min säng... eller nått :)
Vill även skicka en hälsning till hyresvärdarna: Ni är helt fantastiska!!!

2007-06-18 @ 18:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0