Hultan Hultan Hultan....

Så var det dags... Årets Hultsfredsfestival. Brukar bara åka upp över dagen för att se de riktigt stora men nu är det dags att ta steget och köra hela helgen. Kunde dock börjat bättre... VAR ÄR MINA BILJETTER!!!!!!!!

Först var det W. Sen var det jag och W. Sen var det W, J, S och jag. Sen var det jag och W igen. Sen blev det W, J, S och jag igen. Nu har jag och W inga biljetter ännu så det blir väl bara J och S då... Eller M och B som det så skämtsamt skojjades om innan... *grrrr*

Tack gode gud för sista minuten biljetter. Ju fler dessto roligare... :P

Återkommer med mer information.

"Jag har aldrig hört en så löjlig text, sån fånig sentimentalitet, såna upprepningar, sån oinspirerad melodi. Gosse, vi har funnit en hit!"

//Fraggel

Kommentarer
Postat av: /W-sson

Jo bitterhet ligger ju ganska när hjärtat... Men detta är en fars utan dess like!!! Ska jag missa för första gången någonsin...

2007-06-13 @ 14:52:38
Postat av: Fraggelberg

Åh nej... Ingen bitterhet här inte (Lätt att säga nu när allt är löst... :)) Nu ska vi festa och rocka... HÅRT!!!!

2007-06-13 @ 18:30:20
URL: http://fraggelberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0