Festivaluppdatering 07: Way out west

Hej hej,

Nu är det inte långt kvar. Eller jo det är det men med tanke på allt som ska fixas så känns det som att tiden rinner mig ur händerna.

Biljetterna är osäkra, boendet är osäkert. Blir två hektiska veckor precis innan skulle jag tippa på, som vanligt. :) Men men... M följer med i alla fall om det inte blir allt för virrigt. Jag åker garanterat. W velar som vanligt fram och tillbaka men  sista jag pratade med honom var det visst 90% istället för 70% säkert. Undrar varför? (Kan det bero på Järfälla? HE he he he... ) Och på tal om Järfälla så har vi inget go eller no go från S den andre. S den första håller fortfarande fast vid att poolparty är bättre än festival men med både Hultan och Roskilde under bältet så kanske det är lika bra. Annars får vi andra väl bara höra att hon minsan varit på en mer än oss och så kan vi verkligen inte ha det. J är troligen med men har inte hört mer än att hon var intresserad. Har en kompis i Götet området som ev. ska med men han älskar mig inte längre och svarar inte när jag ringer... hmmm.... :P:P

Vi får se vad som händer helt enkelt. Lev väl och kom ihåg... Om någon kan scora biljetter eller boende så pliiiiiz säg till.

"Ahhh.. Just det... Jag fick inte dricka vatten..."
W

//Fagel

Kommentarer
Postat av: pseudonym

Järfälla??? Maktens centrum....

2007-07-10 @ 12:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0