30 dagar - Vegetarian - Dag 7

Har verkligen ingenting att rapportera...

Förutom att jag hånglade med ett paket fryst kyckling igår. Lusten blev för stor men efter 10 minuters enträget smekande och kyssande gick jag där ifrån enbart med en ökad lust för kött och en frusen tunga...

Jag har ingen ork i varken kropp eller huvud just nu och det är naturligtvis inte pga köttbristen men det blir för mycket att hantera allting på en och samma gång. Jag har inga roliga projekt vad det gäller matlagning utan det blir pasta och pastasås, pomme och ostmackor. Det här går verkligen inte som jag hade planerat.

Kommentarer
Postat av: pajje

hörde rykten om att quorn fileer ska vara riktigt grymma som substitut för kyckling i grytor..jag provade å steka dem å de vart ingen höjdare men så fort ja lärt mig hurfan man gör kokossås så blir de en fet grönsaksgryta med de :)



värt ett försök?

2010-01-07 @ 22:05:56
Postat av: Fagel

Tack för tippset. Får bli till att prova.

2010-01-08 @ 09:39:18
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0