Inget förvånar mig längre - Eller inlägget om U-S-A W-H-Y

Det är ingen hemlighet att jag tycker om USA och det mesta av det man får i släptåg genom att göra just det. Men idag läste jag något och jag kunder inte annat än stilla för mig själ le och tänke: "Endast i USA".

"I Wilmington, North Carolina, har kommunen i början av mars antagit ett liknande förslag. Med röstsiffrorna 8-4 föreslås ett förbud mot att ”förstöra spermier.”"



(Källa: http://bloggar.aftonbladet.se/proffstyckarna/2012/03/28/spermiernas-manskliga-rattigheter/)



Jag skulle vilja flika in någon liten kommentar om "Not sure if stupid or just trolling", alternativt en liten "I don't want to live on this planet anymore" men jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska formulera mig här. Något inom mig börjar misstänka att det är någon som försöker driva det här till sin spetts för att få fram sin poäng ang. aborter men... Ja jag vet helt enkelt inte.


In other news, folk i Linköping kan inte köra i rondeller och snartärdetfredagsnartäördetfredagsnartärdetfredag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0