Sillikon blir stilikon - Eller inlägget om hur kul man kan ha om man tillåter sig själv att ha det.

Jag lider av tillfällig dyslexi. Dvs jag läser ofta saker, reagerar, läser igen, och igen, och igen och efter typ 5 minter ser jag vad det verkligen står. Då kan man inte annat än att skratta. Senaste nu var när jag kom ner i tvättstugan och läste "Ansiktsskrynkel" på tvättmaskinen. Jag skojjar inte när jag säger att jag var tvungen att läsa det 10 gånger, ta kort, öppna maskinen, ta ur tvätten och läsa det igen innan jag såg vad det stod.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag överdriver, det var en fantastisk dag så jag är rädd för baksmällan!



Har en skiss klar och lovar att hinna skivomslaget innan fredag :)

2012-02-14 @ 13:17:13
URL: http://kiralou.se
Postat av: Evelina Mattsson Lundqvist

åh, typiskt! :( tack så mycket, hoppas verkligen att jag hittar dessa. om du ser någon som har eller hittar dom någon annanstans så säg gärna till :)

2012-03-20 @ 23:45:46
URL: http://evelinamattssonlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0