Många gånger glömmer man - Eller inlägget om bristen av uppdateringar

Hej och hå i lingonskogen,
Ja då var det dags att försöka uppdatera lite. Vet egentligen inte riktigt vad jag vill skriva eller varför men ibland känner man att man måste låta fingrarna och hjärnan få prata av sig lite utan att man lägger för mycket vikt på det.

Livet är faktiskt riktigt bra just nu. Det är mycket, jämt, men det är ganska kul det med. Har börjat spela teater igen och bandet jag spelar i känns förbannat bra rent ut sagt. Jag antar att drömmen om att bli rockstjärna aldrig riktigt dör ut, oavsett hur gammal man blir. Men, varför skulle den göra det?

Handlar inte livet om att söka njutning och nöjje? Jag har så svårt för folk som kontinuerligt insisterar med att man absolut inte, under några omständligheter, kan göra något kul på t.ex veckodagarna. Då sak man jobba, sen sitta och stirra in i väggen tills man går och lägger sig. Skölj, spotta och upprepa igen nästa dag. På så sätt kan jag sakna skoltiden rätt mycket. Där var dagar bara dagar och vi gjorde alltid allt det vi ville, oavset vilken dag på veckan det var. Visst, jag vet att med ålder och allt sånt där kommer ansvar som måste omhändertas men ändå, man måste väl kunna ha lite kul under tiden.

Nåväl, nu har jag skrivit av mig och inte f*n är varken du eller jag klokare, mer informerad eller gladare för det.

Vi ses i dimman mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0