Jag trotsar mig själv - Eller inlägget om Doooooon't

Bara som ett tecken på min oförmåga att lära mig av mina egna, ooootroooligt välgrundade råd, så kan jag informera om att jag nyss just kom på mig själv med att fundera på hur jag skulle fördriva tiden. Kan bli så trött på mig själv ibland…



Just det här rådet är ju inte så farligt att neka sig själv då det bara handlar om min egna personliga utveckling som person men det finns ju så mycket annat jag gärna rådar i som jag borde lyssna på. Men jag har faktiskt blivit lite bättre på senare tid. Men, man kommer väl aldrig bli så duktig som man själv vill vara.



Jag har startat en hjälp till självhjälpgrupp på Facebook som heter ”The holy sanctity of the resounding DOOOOON'T”. Det går i grund och botten ut på att nära och kära, och även främlingar, har en plats att be om ett Dooooooooon’t. Syftet är att när vi känner oss frestade att göra sådant vi VET vi inte borde, primärt söka kontakt med ex som krossat våra hjärtan så kan man gå in, be om ett Dooooon’t och förhoppningsvis få ett, eller fler. Ju fler vi är dessto större genomslag så skutta in och joina för bövelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0