Foo Fighters - Stockholm Stadium 2011

Vänner, vänner, vänner...

Då var man tillbaka i lilla Växjö efter att ha spenderat nästan 7 timmar på vägen mellan Stockholm och hemmet. Uppenbarligen vill fler än jag ta mig hem/bort idag. Men det kanske är att förvänta när det är midsommar och allt. Jag skyller inte på någon annan än mig själv. Kan tillägga att även om Foo Fighters fullkomligt sparkade RÖV så var detta det mest orutinerade jag någonsin gjort. Jag skäms nästan för att erkänna...


1. Trodde upp tills 2 timmar innan konserten att det var på Globen. Enda anledningen till att jag insåg att så inte var fallet var att jag hämtade en polare på jobbet som ligger vägg i vägg med Stadium. FAIL!!!
2. Dom tog bara kontanter inne på området. Inga problem... Går och hämtar men ack nej. Väl inne var biljetten förbrukad och man fick inte gå ut. FAIL!!!
3. Köra hem till Växjö midsommar helgen. Herre gud... FAIL!!!
Förutom ovan punkter och förutom att jag lyckades slita upp ett, vad jag trodde var läkt sår, så var det helt magiskt.
Lite filmer följer nedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0