Vad vill ni läsa? - Eller inlägget om hur Fraggelberg omdefinierar sig själv...

Jag går inte under illutionen att milljoner läser min blogg. Jag har tillgång till statistiken så jag VET att så inte är fallet men jag går heller inte under illutionen att fler kommer att läsa med tanke på hur otroligt dålig jag är på att uppdatera.

Men, jag skulle vilja spendera lite mer tid här, med er, och frågar därför vad vill ni läsa?

Vore riktigt kul om ni i kommentarerna kunde länka till ert favoritinlägg så jag får ett humm om vad det är som gör att en handfull av er kommer tillbaka. Och det vore kul att veta vad jag ska skriva om för att ni ska sprida budskapet vidare till era vänner så vi till slut hamnar på den där milljonen... Eller nått... :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0