Jag orkar inte mer...

Har ni vaknat vissa dagar och bara känt er som att ni vaknat ur en dröm och helt plötsligt är allt omring dig helt annorlunda från vad det brukar vara? Jag har sådana dagar.

Vissa dagar kan jag titta på folk i min omgivning och tycka att alla, ja alla, är vackra på ett eller annat sätt. Andra dagar tål jag inte att titta på folk. Idag är en sådan dag igen, insåg jag precis, men nu handlar det mer om VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK!!! Alvarligt talat, ibland kan jag bara bli så förvånad över hur otroligt korkade vi är att jag msåte stanna upp och börja ransaka mig själv för att se om det är värt att leva vidare eller inte...

Bara ett litet axplock från Aftonbladet idag. (JA, jag vet att alla kvasi semi intelektuella människor som läser det här tycker att jag inte ska hämta källor från Aftonbladet och det FÅR ni tycka men nu är det MIN blogg och MITT inlägg så det så...)

Slitsen som fick publiken att rodna - ALLVARLIGT??? Jag ser mer hud i dagens barnprogram. Vad i hela friden är det som skulle vara så "provocerande" med detta att folk "rodnar".

Varför mår tjejer så dåligt? - Ja troligtvis är det för att kvinnor är mer insiktsfulla än män och har insett att mänskligheten är på väg utför. Men, det är inte det som stör mig. Hur i HELVETE rent ut sagt ska vi kunna ha ett jämnställt samhälle när kvinnor hela tiden målas ut som offer?? Dagens datum (INternationella kvinnodagen) är bara ett KLOCKRENT exempel på hur jävla långt vi har kvar innan vi kan ha ett samhälle där man VISST får lika pengar för samma jobb men samtidigt kan skilja på att män gör vissa saker bättre än kvinnor, och vice versa, utan att någon jävla röstrumpa kommer skuttandes med en jävla poster och börjar starta politiska parti. Varför skrivs det inga artiklar om män som mår dåligt? Vi har fan dåliga dagar vi med.

Hollywoodfruar hyr in strippor till festen: OH NEJ!!!! Katastrof... Fan jag orkar inte ens skriva längre...

Tvättbräda utan träning: En tröja? Va fan... Jag som tjockis kan säga detta, UT OCH RÖR PÅ ER FÖR FAN!!!!! Dessutom är det ju en vråldeffad modell som har tröjjan på sig. Har NÅGON funderat på hur det skulle se ut om JAG tog på mig den tröjan???

Är du smartare än Dolf, vakna till nybakat bröd, kör en bil, sälj en bil, bit inte på naglarna, dejta en supermodel, kasta sten på Gotland, jaga falk i Norrland, pilla navelen ger smarta barn...

Den här artikeln var jag tvungen att använda mig av Google för att hitta på aftonbladet... Säger det inte en del om mänskligheten???

Det gör mig sjuk att allt ovan är "viktigare" än detta.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha, vilket inlägg...Men det som (FI) håller på med är omvänt kvinnoförtryck. När man bara klagar på männen och målar upp kvinnorna som offer så det ju dem som säger att kvinnor är sämre än män...skitsamma, känner att jag kanske måste utveckla det där, vilket jag inte orkar :P

2010-03-08 @ 21:37:03
URL: http://alexanderism.blogg.se/
Postat av: MFC

Aftonbladet har en uppgift, att sprida nonsens och oviktiga nyheter. Försök att gå in på Aftonbladet-koncernens hemsida... just det, den finns inte. Försök att hitta "ägarinformation" på Aftonbladets hemsida... just det, den finns inte.



Aftonbladets uppgift är att fördumma folket, så enkelt är det. Nu mer än någonsin för att folk ska hållas upptagna från det som egentligen betyder något. En och annan "nyhet" hittar dit, för trots allt måste man skildra omvärlden LITE!



Enjoy...

http://koncernen.aftonbladet.se/

2010-03-09 @ 13:07:20
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: MFC

PS



"koncern"-sidan har varit stängd "tills vidare" i ett år!



DS

2010-03-09 @ 13:08:27
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Madde

Hej! Vad tycker du om vårens mode på catwalken? Tyck till hos mig.(kommentera under inlägget "vårens mode")



Kram på dig =)

2010-03-10 @ 10:33:48
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: MFC

"Madde", kan du sluta spamma bloggar?



Du kan väl åtminståen visa respekt genom att göra ett VETTIGT inlägg.



PS. Din kommentar blir INTE publicerad på min hemsida, såvida du inte vill kommentera något av det jag faktiskt skriver om.

DS

2010-03-10 @ 12:41:43
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Alexander

Är så jävla trött på spamare...men undrar om de skulle svara om man sa det till dem..? Ska testa.

2010-03-10 @ 19:26:32
URL: http://alexanderism.blogg.se/
Postat av: Filippa

Sv: Haha! Tack så mycket! Jag tycker också detta passar mig skitbra :D

Kram

2010-03-11 @ 13:48:22
URL: http://filippaberg.se
Postat av: hemie..billman

haha.. klockrent inlägg =)



och jaa.. dopcermonin e gryymt kul hehe.. på svar på din komentar... du borde prova =)



/joakim

2010-03-12 @ 12:43:09
URL: http://hemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0