Randomblogg kan också ge dig nöjje

Innan skrev jag om riskerna med Randombloggning men här måste jag ändå skjuta in ett litet guldkorn jag hittade.

Ni som läste genomgången av bloggarna innan vet att det är svårt att hitta något som INTE handlar om skola, smink och mode men nu har jag hittat en som var riktigt rolig. Härligt skriven, mängder med dåliga ordvittsar och inte ett ord om ovannämnda problem. Verkar dessutom ha samma syn som mig på religion så det här kan bli kul.

Fraggelberg rekommenderar med andra ord Dopplereffekten

Kommentarer
Postat av: Anders

Det där får jag tacka för. Nu får jag väl länka till din blogg också så att det blir rättvist. Du är bokmärkad också. :)

2009-03-04 @ 14:24:08
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/
Postat av: Anders

Det tycker jag med. Läs mitt senaste inlägg. ;)

2009-03-04 @ 14:39:10
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0