Vill ha deras jobb.

Jag gillar Anastacia. Kanske inte så jag går och lyssnar på det hemma men jag är inte den som är den om det spelas på radion. Med det sagt tycker jag att jag har all rätt att skriva att den recension jag läste idag på hennes koncert var något bland det kvickaste och roligaste jag läst i recencionsväg. (HUR FAN STAVAR MAN RECEN...RESSEN... FAN!!)


Något geni på Aftonbladet beskrev en gång i sin recc... resent.... samanfattning av sista Matrixfilmen att slutscenen var som om det var korsslutning i ett proppskåp. Det tyckte jag var hysteriskt kul. Greken tyckte jag och alla andra som tyckte det var rolig var dumma för att vi inte fattade filmen.

Undra om det var samma recen... ressens... samanfattare i båda fallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0