Det tävlas frisk om Fröken Diaz

Läser idag om hur jobbigt Diaz har det i Hollywood då hunkarna Law och DiCaprio tävlar om hennes gunst men, herrarna läser tydligen inte Aftonbladet eftersom hon redan sagt ja till ett giftemål.

I andra nyheter har jag absolut inte att rapportera. Det verkar som att nya Iphone försvinner som smör i solen då två änner nu bliit snuvade på inköpet idag. Men, det är väl inte helt otippat. Den gamla versionen sålde väl slut minst lika fort.

Foten är bättre nu och jag är till 95% återställd så jag tänkte ta en promenad ner till stan och bjuda Snäckan (dottern) på fika eftersom hon varit så otroligt duktig denna veckan och hjälpt sin gamle far men HON SOVER FORTFARANDE!!!! Klockan är 12:05!!! Vad är det med dagens ungdom. :):)

Kommentarer
Postat av: MFC

[ÅSIKTSTORGET]

1 år sedan jag sålde min bil, slå det om du kan!

[/ÅSIKTSTORGET]



Sorry, orkade inte lägga detta någon annanstans..

2009-08-02 @ 20:42:40
Postat av: MFC

"what would jesus do?"



http://www.youtube.com/watch?v=wcW_Ygs6hm0

2009-08-03 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0